Ausflug nach Frankreich (25 april)

25 april 2024 - Kirchzarten, Duitsland

Beste Volgers,

Ik werd vanmorgen om kwart voor acht wakker. In de woonkamer trof ik drie vermoeiende mede vakantiewoningbewoners aan. Hugo lag al weer op bed. Hij had het laatste deel van de nacht lopen spoken en zijn ouders en oma wakker gehouden. Ik hoorde wel wat gerommel op de achtergrond maar ben ik er niet echt wakker van geworden. Om 9.30 uur wordt Hugo gewekt want we willen beginnen aan ons dagprogramma. Na het verorberen van een banaan kunnen we vertrekken.

Vandaag gaan we de Haut-Koeningsbourgh, een kasteel in Frankrijk, op een goed uur rijden van onze accommodatie. Hugo kan een bezoek aan Frankrijk en aan een kasteel afvinken. Het kasteel ligt op een hoog punt met een fantastisch uitzicht over de omgeving. De buggy mag niet mee het kasteel in dus worden filmpjes op You Tube bekeken over het gebruik van draagdoeken voor grotere baby’s.  Het is oprecht een mooi kasteel. Hugo wordt door Laura rondgesjouwd in de draagdoek. Het laatste kwart draagt Opa Hugo zonder draagdoek.

Na het kasteel gaan we naar een Franse supermarkt waar we onder andere stokbrood en brie kopen. Na een dashboard lunch rijden we terug naar Duitsland. Hugo krijgt genoeg van het vastgesnoerd zitten en laat dit ook duidelijk blijken. Hij is ontroostbaar zodat het laatste deel van de rit bepaald niet ontspannen is. Als hij weer los mag speelt hij lief in de woonkamer.

Armin komt langs. Na het avondeten gaat Hugo naar bed. Laura maakt gebruik van wasmachine en hangt de was te drogen in ons appartement.

Tot het volgende bericht

Groetjes Monique, Leo, Laura, Eric, Hugo, Armin, Silke und Marcus en hond Oscar (ondertekening aangepast na klachten)

Jouw reactie