On the Edge

1 februari 2023 - Albufeira, Portugal

Vanmorgen rustig aan gedaan, ontbeten en in de zon gezeten op ons terras. We maken vandaag een klein uitstapje. We doen the Seven hanging valleys walk. Deze wandeling begint vanaf Praia da Marinha en loopt tot op het strand Praia da Benagil.  De route loopt over kliffen, langs inhammen en langs kleine strandjes. Aan het einde van de tocht een dubbele natuurlijke brug. Mooier dan die op Curacao. We lunchen wederom met zeezicht.

Uit je goed op de foto kijkt zie dat ik vandaag mijn nieuwe bril op heb. Afgelopen kerstvakantie heb ik eindelijk een nieuwe reserve bril gekocht. De vorige was uit 2005 dus het was wel tijd voor nieuwe. De sterkte van de glazen was gelijk een de oude bril. Redelijk bijzonder volgens de opticien. Ik had de nieuwe reserve bril eerder nodig dan verwacht. Vlak voor de vakantie brak ik een van mijn harde lenzen. Gelukkig had in mijn oude lenzen uit 2014 bewaard en deze zitten nog verrassend comfortabel. De oude lenzen heb ik de hele vakantie gedragen. Vandaag was ik plotseling erg verkouden daarom een brildag ingelast.

Voorlopig even genoeg stranden en kliffen gezien. Morgen gaan we de bergen in