Klaar voor vertrek

10 november 2021 - Schiphol, Nederland

Thuisblijvers,

De grens met USA is op 8 november weer open gegaan voor toeristen. We hebben besloten om niet te wachten en snel af te reizen om Mieke te bezoeken.

Mieke is in mei afgestudeerd en bezig met het zoeken van een baan. Ondanks meerdere goede interviews en backgroundchecks heeft zij nog geen baan gevonden. In de tussentijd loop zij stage bij de Forensische Afdeling van de Huntington Police. Huntington is een kleine stadje maar er wordt heel wat afgemoord zodat Mieke al de  nodige praktijk ervaring heeft opgedaan. Mieke blijft nog een tijdje in de USA om een baan te zoeken. In januari start zij met een parttime baantje bij de Universiteit om inkomsten te genereren.

Wij reizen via Canada omdat met name de auto huurprijzen een stuk lager liggen dan in de USA. Mieke vliegt ook naar Toronto. We ontmoeten elkaar op het vliegveld en rijden dan met z’n drieën met een huurauto naar Niagara Falls.

Afgelopen dagen druk geweest met testen en uploaden van certificaten en testen. Helemaal goedgekeurd zitten met een pak papier met een mondkapje op te wachten bij de gate.

Tot het volgende bericht.

Groetjes

Monique en Leo Klein