Klaar voor vertrek

6 augustus 2022 - Den Haag, Nederland

Wij zijn klaar voor vertrek voor ons rondje Jutland. Deze zomer twee vakanties achter elkaar. Begin september gaan we naar Curacao voor het huwelijk van Laura en Eric. Toch willen we nog even kamperen. Dit jaar gaan we noordwaarts. We willen niet te veel kilometers rijden mede daarom gekozen van een rondreis over het vaste land van Denemarken, Jutland. We verwachten op 24 of 25 augustus weer terug te zijn. Tussen de vakanties door werken we allebei nog een week.

Mieke heeft 3 augustus haar verjaardag gevierd en is donderdag afgereisd naar Zeewolde. Zij zit in de organisatie van de Nawaka, een groot Scoutingkamp met 5.000 duizend deelnemers. Eerst een paar dagen opbouwen, dan 8 dagen de kids entertainen en dan weer afbouwen.

Alex is vrijdag terug gekomen van zijn reis met zijn studentenvereniging naar Thailand. Zo te horen was dit een mooie reis en bijna alles is goed gegaan. Alex heeft daar ook zijn duik brevet gehaald. De komende dagen kan Alex op onze vier katten passen.

De Doblo is volgeladen met te veel zooi. Morgenochtend vertrekken we noordwaarts.

Tot een volgende bericht.

1. Claudia:
    6 augustus 2022
    Geniet, en je kan nooit te veel bij je hebben 😘😁
  2. Mieke:
    7 augustus 2022
    Fijne reis, veel plezier! Hebben jullie wel een kaasschaaf bij je?
    Groetjes, Mieke
  3. Monique en Leo:
    8 augustus 2022
    Ja zeker en ook al gebruikt.