Weer op reis

29 januari 2020 - Den Haag, Nederland

Volgers,

Het is weer tijd om op reis te gaan. De wintersport condities zijn niet al te best daarom uit gekeken naar een alternatief.

Laura en Eric waren vorig jaar in Israël geweest en dat is goed bevallen. Toen bleek dat we goedkoop op Tel Aviv konden vliegen hebben we de vliegschaamte op zij gezet en direct geboekt, 19 dagen voor vertrek voor ons doen ruim op tijd.

Afgelopen weken een reisplan gemaakt. We gaan met een huurauto een rondreis door het Noorden van Israël maken.  Als je ons volgt  zie je waar we na toe gaan.

De huurauto is besteld bij Avis en het eerste hotel is geboekt.  Monique heeft al een aantal geocaches offline opgeslagen.

Woensdag bij een wisselkantoor geweest. Zij vroegen 7 cent provisie op een koers 25 cent. Dat vond ik te gortig dus we pinnen wel met provisie in Israël want de 20 Shekels die we van Laura hebben gekregen is naar verwachting niet toereikend.

We vertrekken vrijdag 31 januari erg vroeg en zijn donderdag 6 februari erg laat weer in Nederland. Alex past op de katten.

Ik hoop vrijdagavond het eerste verslag te kunnen publiceren. We zijn afhankelijk van wifi dus geen garantie.

Groetje Monique en Leo

1. Nicole:
    29 januari 2020
    Wat een leuk vooruitzicht. Geniet ervan en een hele fijne vakantie. Liefs van ons
  2. Piet Klein:
    inderdaad een onverwachte leuke reis, succes, Wil en Piet
  3. Ria:
    Prettige vakantie
  4. Mieke:
    30 januari 2020
    Veel reisplezier. Ik ga jullie verhalen weer volgen!