Terug in Huntington (22 november)

23 november 2021 - Huntington, Verenigde Staten

Thuisblijvers,

Vandaag de Smoky Mountains verlaten en teruggereisd naar Huntington. In Pigeons Forge eerst de grootste messenwinkel ter wereld bezocht.  De winkel in nog geen kwartier open maar het is er al behoorlijk druk. De winkels is erg groot en afgeladen met messen in alle prijsklassen. We zoeken een cadeautje voor Alex. Je krijgt een briefje met jouw naam en dan krijg je het uitgezochte mes bij de kassa. Uiteraard na betaling.

Bij alle bruggen en veel wegen zijn memorial bridge of rond. Gisteren reden we over de Memorial highway van de Koreaanse oorlog en vandaag over de snelweg te nagedachtenis van de Veteranen die zelfmoord hebben gepleegd. De bruggen zijn meestal ter ere van een lokale held. Je kan overdrijven maar anderzijds een goedkope oplossing, een paar naambordjes en je bent klaar. Geen gedoe met standbeelden.

Onderweg doen we in London boodschappen in een mega grote Wallmart Supercenter. Rond 17.00 zijn bij Mieke haar appartement en zij is blij haar baby Oliver weer te zien. Haar roommate Gillian heeft goed op haar kat gepast. Het was voor Mieke een hele stap om de zorg voor Oliver een week lang uit handen te geven.

Monique en Leo gaan inchecken bij hun hotel. Ditmaal verblijven we bij Comfort Suites in South Point net aan de andere kant van de rivier in de staat Ohio. Dit gekozen omdat we komende dagen rustig aan gaan doen en is het prettig om dan iets mee ruimte te hebben.

‘S Avonds eten we in het appartement wederom een gezonde “Hollandse” maaltijd. Broccoli, aardappelen en braadworst Gillian eet ook mee.

De komende dagen doen we rustig aan. Mogelijk neemt uw reporter ook een of twee dagen vrij af.

Tot het volgende bericht