We zijn weer thuis

29 augustus 2020 - Den Haag, Nederland

Thuisblijvers,

Vrijdag hebben nog een tweede ronde binnenstad Freiburg gedaan. Op de markt eerst bestelde houten zwaarden gehaald en vervolgens twee lelijke koelkastmagneten gekocht. Daarna een tweede ronde Karlstad. Monique slaagde erin om vier kledingstukken te scoren in de uitverkoop. Na Kaffee mit Kuchen afgedaald naar de herenschoenen afdeling. De nette gekleurde schoenen zijn waarschijnlijk iets te frivool voor gemiddelde Duitser want deze waren super in de aanbieding. Leo is nu twee paar Bugatti schoenen rijker.

In de stad kwamen we toevallig Marcus en Silke tegen. Zij waren iets eerder dan gepland terug van vakantie. We worden uitgenodigd om later die de middag langs te komen. We halen Armin op en gaan naar de Sonnebergstrasse. Dominiek en Tom zijn er ook dus we hebben alle Wenzen weer gezien. De dames drinken Sekt en we kletsen gezellig bij.

Eigenlijk zou Armin voor ons Nudeln mit Pilzsosse klaar maken maar omdat het allemaal anders liep gaan we met Armin eten bij de Waldsee. We zitten in het restaurant maar in de naastgelegen ruimte wordt een bruiloft gevierd en wij hebben zicht op hun buffet. Bijzonder.

Op zaterdag breken wij eerst de tent af en daarna gaan we ontbijten bij Armin. Hij heeft netjes de tafel gedekt. Rond 11 uur nemen we afscheid en beginnen we aan onze terugreis. Deze verloopt redelijk voorspoedig. Rond 19 uur zijn we thuis en kunnen wij Alex en de katten weer begroeten. Deze vakantie 3322 km gereden.

Dit was ons laatste vakantie verhaal. Tot de volgende vakantie reis.

Groetjes Monique en Leo