Veilig geland in Den Haag

11 oktober 2019 - Den Haag, Nederland

Donderdagavond wederom naar Doesburg afgereisd voor een maaltijd in de Waag. Het is een oud en sfeervol restaurant en het eten smaakt ons prima. Na afloop maken we een foto voor de bijzondere bar.

Terug bij de boerderij komen we in de file op de oprit. De lokale metselaar komt zijn spullen afleveren. Even later een kleine autodans op erf en dan kunnen we aan de koffie. Na de koffie spelen we Mariokart met de switchen van Laura en Alex. Leo behaalt traditioneel de 12de plaats en Alex wint natuurlijk.

Op vrijdagochtend staan we bijtijds op. Na een ontbijt met restjes ruimen we op, laden de auto in en nemen afscheid van hond Shiva en de vele katten op de boerderij.

Wij maken een tussenstop bij Airborne Hartenstein in Groesbeek, een museum over de slag om Arnhem. Dan naar huis, zetten Laura af in Zoetermeer en wij rijden door naar Leidschenveen waar wij door onze katten worden begroet.

Dit was het laatste reisverslag, misschien tot een volgende reis.

1. Nicole:
    11 oktober 2019
    Super leuk om dit zo mee te lezen! Was een leuke week, zo te lezen! Lekker weekend en voorpret bij het plannen van de volgende reis. XX Nicole
  2. Piet Klein:
    11 oktober 2019
    Leuk om dit te volgen. Welkom thuis