Verblijf in Huntington (23 en 24 november)

25 november 2021 - Huntington, Verenigde Staten

Thuisblijvers,

Sorry Oliver

Ik begin met het aanbieden van mijn excuses omdat ik Oliver ten onrechte Olivier heb genoemd. Persoonlijk vind ik Olivier veel leuker dan Oliver. Mieke is duidelijk een andere mening toegedaan. Ik heb inmiddels de teksten in de reisverhalen gerectificeerd.

Geocachen rond Ohioriver

Op woensdag gaan Monique en Leo zelf op pad. Zij hebben wat geocaches uitgezocht en gaan op pad terwijl Mieke haar knuffeltekort met Oliver inhaald. Monique en Leo maken een rondje langs de Ohioriver en komen onderweg, een kanon, een verlaten begraafplaats en een sluis tegen. Tegen het einde van middag gaan zij naar Mieke. We doen wat spelletjes en eten gezamenlijk.

Shoppen en cake bakken

Op donderdag hebben we uitgebreid geshopd in de Mall van Barboursville. De Black Friday aanbiedingen gelden al en je kan met de kerstman op de foto. Geheel tegen de verwachtingen in doet Leo de meeste aankopen. Hier zijn, in tegenstelling tot Nederland, nog kledingstukken in zijn maat in de uitverkoop. Drie overhemden met lange mouwen, een T-shit, een Flannel, een overhemd me korte mouwen met kampeermotief zowel geschikt voor de familie Klein als voor de familie van der Toorn en een pyjama. Maar ook de dames weten de nodige kledingstukken te scoren. Daarna gaan naar de Walmart om de voorraden van Mieke aan te vullen.

We gaan teug naar Mieke haar appartement, we snacken wat en de dames gaan stroopwafel cake bakken. Deze nemen we donderdag mee als we bij de familie van Bella Thanksgiving gaan vieren. De hoeveelheden gaan in Oz en de temperatuur in Fahrenheit dus enig omreken werk is nodig. Daarna wordt de koelkast uitgemest en het huis schoongemaakt. Hiervoor Mieke een aantal Amerikaanse attributen aangeschaft. Monique kookt nasi waarvan ook Mieke haar roommates mee eten.

Terug in het hotel ontdoen we de gekochte items van etiketten en maken een flannel selfie.

Morgen een drukke voor de boeg. Mogelijk volgt het verslag een dagje later.

Tot het volgende bericht