Palmenoase in de bergen ? (26 april)

26 april 2024 - Kirchzarten, Duitsland

Beste volgers,

Vandaag is een regendag. De ideale dag voor een binnen attractie. We gaan naar de Badenparidies Schwarzwald in Titisee. Een tropisch zwembad, Palmenoase, met daarnaast een tweetal hallen met een golfslagbad en glijbanen. We hebben een dagkaart voor de Palmenoase en het glijbanendeel. Eigenlijk is dit bezoek weer primeur. Want het is de eerste attractie waar we allemaal voor het eerst zijn.

Hugo is een echte waterrat en heeft al vaak gezwommen. We zwemmen even met zijn allen in de palmenoase. Op een gegeven moment wordt de deur naar het glijbaandeel geopend. Je snapt al wat er dan gebeurt. De ouders rutschen van de glijbanen terwijl de grootouders op de kleine passen.

Ik overdreef enigszins want we gaan ook met Hugo van de kleine glijbanen en mogen later zelf ook even vrij spelen en van de glijbanen. De beloning een drankje aan de poolbar midden in de oase.

Wij gaan na het zwemmen direct door naar Armin. Hij kookt voor ons. De familie Segaar gaat naar de Dobelpeterhof en pakt, na het eten van Flammkuchen, de boel in, want morgen eindigt ons gezamenlijk deel van deze vakantie.

Tot het volgende bericht

Groetjes Monique, Leo, Laura, Eric, Hugo, Armin, Silke und Marcus en hond Oscar

1. Ria:
    26 april 2024
    Bekende zwemband😂
  2. Claudia van der Toorn:
    27 april 2024
    Wat een mooi zwembad !!
    Laura en Eric, goede thuisreis!!

Jouw reactie