Seat Casa

2 december 2022 - Den Haag, Nederland

Landgenoten,

We zijn weer veilig thuis in het koude Nederland. Dit was maar een korte vakantie. Morgen staan er andere verplichtingen op het programma. De scouting ontvangt de Goedheiligman.

We verbleven in Torremolinos omdat we al om negen uur op de luchthaven van Malaga moesten zijn. Helaas geen tijd om het tweede deel van de boulevard te verkennen.

Vanaf Villa Bonita is het maar een kwartiertje rijden. We leveren de auto in bij het autoverhuurbedrijf Niza cars net buiten de luchthaven. We worden met een shuttle busje naar de vertrekhal gebracht. Alles is keurig geregeld bij dit verhuurbedrijf. In totaal hebben we 751  kilometers gereden in de gehuurde i20.

We vliegen met Transavia van Malaga naar Rotterdam. We gaan met de bus en de metro naar Leidschenveen.

Deze vakantie in Andalusië is goed bevallen. Rustig in het naseizoen, mooi weer en veel gezien zonder dat we ons moesten haasten. Deze vakantie het appartement hotel ontdekt. Fijn dat je iets meer ruimte hebt en je gebruik kan maken van keukenfaciliteiten. Vooral handig als de lokale restaurants gesloten zijn.

Misschien tot een volgende reis.