Windsor-Niagarra Falls (2 december)

3 december 2021 - Niagara Falls, Canada

Thuisblijvers,

Vandaag had een Engels tintje. Vanmorgen ontwaakt in WIndsor, een bezoekje gebracht aan downtown London en via Cambridge naar Niagarra Falls gereden. We hadden enige twijfel over onze laatste overnachtingsplaats. In eerste instantie overwogen we om Toronto te overnachten. Behoudens de CN-toren heeft Toronto weinig spectaculairs te bieden in dit jaargetijde. We lazen op de website dat het observatie dek gesloten is wegens renovatie. Daarom besloten om Toronto te skippen en de laatste overnachting te doen in NIagarra Falls, wederom bij het Cadillac Motel.

Vandaag lang langs de oever van het Eriemeer gereden. Zoals je op de foto kan zien was de weg niet altijd even best en schoten we niet erg op. Daarom het laatste stuk de snelweg gepakt naar London en Niagarra Falls waar we rond 17.00 uur arriveerden.

Na een korte snackpauze naar de watervallen gelopen. De watervallen waren weer mooi verlicht en er was duidelijk veel meer kerstverlichting dan tijdens ons bezoek drie weken geleden. Wederom prima gegeten bij Chuck’s aan de overkant van de straat van ons motel.

Morgen moeten we anderhalf uur rijden naar het vliegveld.

Tot het volgende bericht.