We zijn op pad geweest

18 augustus 2020 - Naussannes, Frankrijk

Thuisblijvers,

Maandag een flinke wandeling van ruim 10 kilometer gemaakt in de omgeving van de camping. Onderweg kwamen we langs kleine gehuchten en Chateau du Bardou tegen. Daarnaast velden met zonnebloemen is verschillende stadia van groei, uitgegroeid en met de kop naar beneden en nog in volle bloei. Bij de laatste een minder geslaagde selfie gemaakt. De wandeling was vermoeiend en daarom besloten op bij het restaurant op de camping te gaan eten. Aansluitend meegedaan met de pubquiz. Net als vorige week behorende we niet tot de prijswinners.

Dinsdag zijn we naar Bergerac, van de beroemde neus, geweest. Dit ligt op een halfuur rijden van de camping. Bergerac heeft een klein historische centrum met vakwerkhuizen. Hier was het vol met toeristen en ons voornemen om te lunchen op een terras ging niet door want wij hadden niet gereserveerd en de leuke plekken waren complet.
Bij de Lidl enkele hartige broodjes gehaald voor de lunch. Monique wilde perse boodschappen doen bij een hele grote Le Clerc Supermarkt. Niet bepaald Leo zijn favoriet. Gelukkige was er enige troost in de vorm van biefstuk voor het avondeten.

Het wordt weer mooi weer dus weer even afwachten wanneer het volgende bericht gaat verschijnen.

Groeten Monique en Leo.

1. Nicole:
    18 augustus 2020
    Ik vind het wel een leuke selfie hoor! Lekker vrolijk, veel plezier daar!
  2. Laura:
    19 augustus 2020
    ik vindt het ook een leuke selfie!