Sightseeing Huntington part 2 en afscheid van Mieke (30 november)

1 december 2021 - Huntington, Verenigde Staten

Thuisblijvers,

Mieke heeft een baan

Mieke heeft een baan bij het toxicologische lab van de State Indiana in Indianapolis. Zij gaat waarschijnlijk starten op 3 januari 2022. Momenteel loopt de backgroundcheck. Inmiddels zijn er al wat voorbereidingen getroffen voor een mogelijke verhuizing. Mieke komt van 14 t/m 28 december naar Nederland. Oliver blijft in de USA. Mieke denkt  op 31 december of 1/2 januari te verhuizen waarschijnlijk naar een tijdelijke onderkomen zodat zij rustig kan zoeken naar een appartement.

Sightseeing en boodschappen

Vandaag is onze laatste dag in Huntington. In de ochtend lopen wij een rondje over de campus. Hier is niet veel veranderd sinds ons bezoek in 2018. In alle gebouwen van Marshall moet je een masker dragen. De mascotte Marco wordt gebruikt om dit duidelijk te maken.

In het sciences gebouw treft Mieke doctor Quinones, haar favoriete docent, van haar opleiding. Wij maken korte kennis met haar. Vlak naast de campus ligt Mieke haar oude woning aan Hall Greer Boulevard. 411. Zij woonde de bovenste verdieping op nummer 15.

In de middag bekijken we nog een paar kleine bezienswaardigheden en doen we uitgebreid boodschappen zodat Mieke alle spullen heeft om te verhuizen en voldoende boodschappen in huis htot haar vertrek naar Nederland en Indianapolis.

Afscheid

Na het eten nemen we afscheid van Mieke. Morgen beginnen we aan onze terugreis zonder Mieke.

Tot het volgende bericht.

1. Nicole:
    1 december 2021
    Dank voor het delen van jullie verhalen. Leuk om te lezen en er zo een beetje bij geweest te zijn. Goede terugreis!
    X Nicole