Thanksgiving (25 en 26 november)

27 november 2021 - Country Club, West Virginia, Verenigde Staten

Thuisblijvers,

Donderdag verlaten Monique en Leo de Comfort Suits rijden naar Mieke haar appartement. Hier verzorgt Mieke een uitgebreid ontbijt met croissants, cinnamon rolls, spek en scrambleded eggs.  Met name de cinnamon rolls en spek waren super goed gelukt.

Na het ontbijt vertrekken we richting Clarksburg voor een Thanksgiving meal bij de familie McMillion. In totaal er zijn er circa 25 personen aanwezig. Een deel van de familie is van Italiaanse origine.
Bella’s moeder Toni is al dagen bezig met alle voorbereidingen. Turkey en ham onderdeel van het buffet. Op Thanksgiving zijn er meerder American Football wedstrijden op de TV. Maar tijdens de maaltijd zitten alle genodigden aan tafel. Er wordt alleen na de maaltijd even door de aanwezigen mannen naar gekeken. Na de maaltijd doen we een spelletjes waarbij je binnen 5 seconden drie antwoorden moeten geven op een vraag.  De meeste genodigden gaan bijtijds naar huis. We blijven slapen. Monique en Leo mogen in de grootste slaapkamer slapen. Mieke slaapt bij Bella.

Op vrijdag ontbijten we uitgebreid en doen we, met Moeder Toni, een rondje Clackburg. We gaan eerst langs de Italiaanse bakker voor een pepperoni rolls. We brengen een bezoekje aan het historicus museum van Clarksburg. De vrijwilliger is blij dat er mensen komen en we ontkomen niet aan een rondleiding. Nederland is prominent vertegenwoordigd in het museum. De bekendste historische figuur, een bekende seriemoordenaar, was afkomstig uit Nederland.

Ondanks de kou vinden we enig geocaches in het lokale park. We gaan terug naar ons gasthuis en doen een spelletje Spades (Schoppenjagen) voor en na het eten.

Tot het volgende bericht.