Aangekomen in Diever

1 juni 2020 - Diever, Nederland

Thuisblijvers,

Na weken van thuiswerken, overleggen via Teams, nauwelijks de deur uit komen hadden we sterk de behoefte aan een andere omgeving.

Weggaan kon, gelet op de aanstaande verhuizing en klus perikelen van Laura en Eric, op korte termijn alleen deze week. Naar het buitenland is nog niet mogelijk. Er wordt mooi weer voorspeld dus het idee opgevat om te gaan kamperen in eigen land.

De toiletgebouwen zijn nog gesloten, we hebben geen caravan dus hebben we een accommodatie gezocht met prive sanitair. Dit gevonden op camping Oldendiever in Diever.

Kort na 13 uur zijn we hier gearriveerd. Het  is een kleine SVR camping met 24 plekken. We kregen de sleutel van het sanitair gebouw en een toilet en douche met onze eigen naam erop. Van de 24 plekken zijn er 6 bezet dus ruimte genoeg.

Na aankomst de tent opgezet en hierna na Diever gegaan. In het centrum van Diever is het redelijk druk en wij constateren dat we bijdragen aan een verlaging van de gemiddelde leeftijd.

Nadat we het gouden ei hebben gevonden wordt het tijd voor een terrasbezoek. We houden het bij een biertje en gaan dan op zoek naar het lokale Hunebed. Hierna nog een aantal geocache gevonden. Daarna was het tijd voor een 2de terrasbezoek. We krijgen inmiddels al een vakantie gevoel.

Terug op de camping nuttigen door Monique gemaakte wrapes. Inmiddels de afwas en het eerste bakje koffie achter de rug.

Tot morgen

Monique en Leo