Oorzaak odeur ontdekt

17 augustus 2022 - Norsminde, Denemarken

Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben we afgelopen dagen veel gedaan. Vandaag doen we rustig aan. We genieten van het mooie weer en de fantastische camping. We zonnen en lezen met zeezicht en gaan af en toe zwemmen in de zee. We hoeven alleen een trap naar het strand af te dalen.

Langs het strand liggen veel stenen waardoor het lastig is de zee in te lopen. Als je gebruikt maakt van de zwemsteiger ga je via een trap het water in. Het water is daar heup of borstdiep (afhankelijk van de persoon). Je stapt op een zandige ondergrond en kan direct wegzwemmen. Als bent uitgezwommen kan je douchen onder een verwarmde buitendouche. Julie horen het, we hebben een zware dag.

Tussendoor doet Monique de was en ruim ik de auto op. Hierdoor ontdekte ik waarom Doblo rook naar een studentensoos. Een geïmporteerd blikje Leffe Blond was gaan lekken. Gelukkig had de losse automat het meeste geabsorbeerd. Het afspoelen onder de kraan en drogen in de zon zal de geurbeleving van onze auto sterk verbeteren.

Verder weinig spannends te melden.

Tot een volgend bericht.