We zijn al op onze bestemming

10 augustus 2020 - Naussannes, Frankrijk

Thuisblijvers,

We zijn zondag, enigszins onverwachts, al op onze plaats van bestemming aangekomen.

We wilden niet op zwarte zaterdag rijden. Op zaterdag op de fiets naar camping gegaan waar Claudia en Jari een jaarplaats hebben. Hier een dagje geluierd, in de zon gezeten, gezwommen in het meertje, gebarbecued en bij gekletst. Het werd weer later dan de bedoeling maar na een fietstochtje van drie kwartier waren we om 22.00 uur weer thuis. Daarna de auto ingepakt en gedoucht.

Rond middernacht nacht lagen we op bed en om 4.00 uur stonden we er weer naast. Om 5.15 uur vertrokken we. Rond 10.00 uur waren we al op de weg dwars door Parijs. We konden net de Sacré-Cœur zien maar de Eifeltoren konden we niet ontdekken. Iets voor twaalf uur waren we Orleans al voorbij. Ons doel voor de zondag. Omdat alles zo voorspoedig ging besloten we om door te rijden.

Om 17.15 uur, 1059 km en exact 12 uur na ons vertrek waren we al op onze eindbestemming, Camping le Couderc. We staan op plek C11. We hebben eerst de auto neergezet en een duik genomen in het zwembad en wat gegeten op het terras. Daarna was het iets afgekoeld en hadden we voldoende energie om de grote katoenen tunneltent op te zetten.

Om 20.00 uur stond de tent en was het tijd voor een tweede afkoel duik in het zwembad. Rond 21.00 uur was de zon onder en niet veel later ging ook bij ons het lichtje uit.

1. Nicole:
    10 augustus 2020