We gaan langzaam in campingstand

11 augustus 2020 - Naussannes, Frankrijk

Thuisblijvers,

Op maandag eerst de tent in orde gemaakt en boodschappen gedaan. Onderweg nog twee geocaches gevonden. Een bij een Frans Hunebed en een bij de kerk van Naussannes waar een lokale Saint aan het mediteren was.  In middag rond het zwembad vertoefd. Maandagavond hebben we meegedaan met de pubquiz. Deze was gemaakt door een dame van circa 25 jaar oud. De te raden liedjes waren voor ons iets te modern. We behoorden dan ook niet bij de prijswinners.

Ik vergeet te vertellen dat we ons voor hebben genomen om voor het brood halen eerst baantje te trekken in het zwembad. Dan is het nog lekker rustig. Direct op maandagochtend begonnen en vanmorgen dus weer. Het bad is circa 20 meter lang. Monique heeft haar target op baantjes schoolslag, Leo op baantjes borstcrawl. Hedenmorgen zwom Monique 20 baantjes schoolslag in totaal en Leo 6 banen borstcrawl aan een stuk.

De camping is 23 hectare groot en maar deels in gebruik als camping. Over het restant kan je aardige wandelingen van circa 3 kilometer maken. Hier hebben er van morgen een van gemaakt. Vandaag gaan we de camping niet af. Ik voorzie een middagje rond het zwembad. Dit kan zo morgen en overmorgen ook ons programma zijn. We hebben behoefte om even goed uit te rusten.

Wij melden ons weer als we iets te melden hebben.

Groeten Monique en Leo