Cleveland-Millersburg-Columbus-Huntington (12 november)

13 november 2021 - Westlake, Verenigde Staten

Gisteren een bezoekje gebracht aan de supermarkt en inkopen gedaan. Hierdoor kunnen we vanmorgen ontbijten in het zitje op onze hotelkamer. Na het ontbijt rijden we naar Millersburg, een Amisch stadje iets onder Cleveland. Er staan wel veel kerken maar we zien geen Amisch mensen.

We gaan op zoek naar een geocache. Deze blijkt op een begraafplaats te liggen. We zoeken tevergeefs naar de parkeerplaats maar deze is niet. Je kan gewoon tussen de graven door rijden met een auto. Dus parkeren we op een pad. Monique vindt de geocache bij de vlaggenmast. Na de vondst rijdt er een Amisch koetsje voorbij.

Wij rijden door naar Berlin. Dit blijkt het toeristische commerciële hart van de Amisch te zijn. Het is druk, de parkeerplaatsen zijn vol. We lopen een rondje maar echt interessant is het niet.

Daarna gaan we richting Columbus omdat Mieke graag naar de Ikea wil. We kopen een dekbed en bedlinnen. Geen foto van de Ikea want deze ziet er hetzelfde uit als de Ikea in Delft.

We vervolgen onze weg richting Huntington. Volgens Mieke moeten eerst langs 20 stoplichten voordat we een stuk door de rimboe rijden. Het blijken er 21 te zijn en voor de meeste staan we stil. Het schiet niet op. Pas rond 19 uur zijn we in Huntington. We checken in bij Econo lodge en doen boodschappen. We gaan naar het appartement van Mieke waar we Oliver weerzien. Mieke maakt spaghetti klaar. Na de koffie gaan we naar ons hotel.

Tot het volgende bericht,

Groetjes Monique en Leo.

1. Ria:
    13 november 2021
    Bekend motel, haha.
    Veel plezier bij de memorial.
    Bereid je voor op een lange zit.