Dag 7 Tel Aviv en Jaffa bekijken en naar de luchthaven

6 februari 2020 - Ben-Gurion Airport, Israël

Volgers,

Vanmorgen een klein beetje uitgeslapen en ontbeten op de hotelkamer.  De auto laten we bij het hotel in Jaffa staan en we gaan op pad.

We hebben geprobeerd een fiets te huren maar het station was out off order. Daarom maar met de benenwagen richting Tel Aviv vertrokken. Hier een paar lokale highlights bekeken. Tel Aviv is een moderne stad aan de zee. Het heeft een mooie Boulevard maar de binnenstad is vooral nieuw beton. Tel Aviv heeft een hip imago maar deze hippe vijftigers waren niet onder de indruk.

Rond 1 uur zijn we met bus 10 teruggekeerd naar Jaffa. Hier Oud Jaffa en de vlooienmarkt bekeken en gegeten. Iets naar vieren vertrokken naar de luchthaven. De huurauto ingeleverd en met de shuttle naar de terminal gebracht. Hier 3 security checks ondergaan. Van onze laatste shekels kunnen net 2 biertjes kopen.  Deze zijn nu op. We zo boarden.

We sturen een laatste bericht als we thuis zijn. Dan is deze vakantie weer voorbij.