Finish in zicht – 8 augustus

8 augustus 2023 - Osselle, Frankrijk

La Genese is een goede plek om tot rust te komen. Goede sfeer, mooi weer, prima zwembad, een rivier om op te drijven met je luchtbed, alleen een beetje internet via de camping WiFi. Maar op een moment ben je uitgezwommen en heb je genoeg in de zon gelegen. We gaan we verder en sluiten de vakantie traditioneel af met een bezoek aan Freiburg. We maken echter nog een tussenstop in Frankrijk, in de Jura. We belanden op een kleine camping vlak bij Besancon. Het gras op onze plek wordt snel nog even gemaaid voordat we de tent opzetten. Waar vind deze je service nog.

De camping ligt dicht bij de rivier Doubs. Dezelfde rivier waaraan de camping lag waar de campingbaas rond reed in een Renault Twingo en Laura tijdens de bingo de getallen in het Nederlands opnoemde. Ik heb al op Google Maps gezien dat de Doubs veel fotogenieke sluizen heeft. Dat wordt genieten morgen.

Het is duidelijke frisser dan de vorige camping. We maken ons op voor een avondje voortent. Zie de foto voor onze binnenopstelling. Zoals het hoort heeft Monique een stoel met een roze handdoek en ik de stoel met de blauwe handdoek. Koelkast en koffiezetapparaat zijn onder handbereik. Let ook de op laadbare schermerlamp. De aanwinst van dit jaar.

Het tempo is het peloton is hoog. Ontsnappen is onmogelijk we zijn blij dat we nog aan kunnen haken.

1. Laura:
    9 augustus 2023
    Wat een kneuterig lampje!!!