Dag 1 Reizen naar Haifa

1 februari 2020 - Haifa, Israël

Volgers.

De WiFi in het appartement werkt gisteren niet dus niet het verslag van gisteren krijg je vandaag. Na een voorspoedig reis landde we een half uur te vroeg in Tel Aviv. Helaas waren we dit weer kwijt door gedoe met de huurauto. Monique zag gelukkig dat er een spijker in de band zat.  Uiteindelijk een andere gloednieuwe auto gekregen. Een Seat Arona.

Uiteindelijk rond 13.00 uur van de luchthaven weg gereden. Even een feest van herkenning gele nummerborden en file. Met het oog op de sabbat boodschappen gedaan in een te grote en moeilijk te vinden supermarkt. Daarna kwamen we vast te zitten in de sabbat file en was bezoeken archeologische site in Ceasandra niet haalbaar. Doorgereden naar Haifa en hier de beroemde Baha i tuinen bezocht en een fotoshoot gemaakt aan de kust.

Daarna op zoek naar ons appartement. Aardige vertrekje maar de WiFi werkte niet. Toch lastig in deze moderne tijden. Na het nuttigen van een maaltijd en rondje door de stad gelopen. Daarna vroeg naar bed want we waren op 3.30 uur (echt waar) opgestaan.

Nu eerst eten mogelijk later verslag dag 2

Groetjes Monique en Leo